viernes, 25 de marzo de 2011

Capítol 1






He començat amb una mentida: he dit que me sentia happy i he estat totalment mentitideraaaaaaaa ^^...i de sobte sóna aquesta cançó que mai hauria escoltat i solten unes frases que em donen veu...que hem fan creure que hi ha petits moments inesperats com aquests en que comences creient en algo que no... és veritat, pensant que realment estàs trist perque fins dimecres no sabras si et faran el mini-contracte d'aquell minni-curro que et pintava una mini-felicitats, un mini-mini curro...pero la crisis arriba fins a aquests petits racons...doncs bé, farem un canvi d'estrateja i dilluns tiraré curriculums per tots aquells llocs on m'agradaria treballar....la ciutat s'obrira i jo airé amb el meu millor dels somroires....i els cabells mig recollits..deixant que quan fa una mica de vent aquests m'acarrisisïn el coll....i aquestes coses...




Diari d'una semi-semi semi parada. Iris D.

No hay comentarios:

Publicar un comentario